Blogi

Filtreeri postitusi

Üks lihtne viis, kuidas organisatsioonis vaimset tervist toetada

Inimese töö ja eraelu on praegu väga põimunud ja seetõttu tuleb ka tööandjatel vaimsele tervisele rohkem tähelepanu pöörata. Pinge on suur nii tippjuhtidel, personalijuhtidel kui ka eesliinitöötajatel. Meie vaimne tervis algab meie endi igapäevastest harjumustest ja suuresti saame seda ise mõjutada. Kõik vanad tõed – magage piisavalt, toituge regulaarselt ja tervislikult, liikuge igapäevaselt – töötavad vaid siis, kui neid selgelt teadvustame. Seega tuleb panustada tugevalt teadlikkuse suurendamisse. Kaasake oma inimesed vaimset tervist väärtustava töökultuuri loomisesse. Annan selleks täna ühe lihtsa soovituse.
Loe lisaks

Kui mõtted võtavad võimust ja nende lõputu vool viib endaga kaasa. Õpi neid peatama- lihtsalt.

Päeval töökohal sagib peas tuhat mõtet ja sada tööülesannet on ees, mis ootavad tegemist. Kuidas need järjekorda seada ja lõpuks ometi keskenduda? Nii palju on vaja tähelepanu all hoida, kuidas ma kõike jõuan? Miks mina ei saa õhtul rahulikult magama jääda ja mõtted aina ajavad teineteist taga... Aju töötab täistuuridel ja nii ei tule ka õhtul und. Muudkui planeerin ja kerin aega: edasi - mida on vaja teha ja tagasi - mida tegin, et ikka veel niipalju tegemata on? Kas Sina aeg-ajalt kahtled, et äkki sean endale liiga kõrgeid nõudmisi? Äkki arvan ekslikult, et ilma minuta ja minu kohaloluta jääb maailm seisma, keegi ei oska enam midagi ja minu pärast ei leita lahendusi - sest mind pole seal?  Vastus võib olla selles, et me ei lase oma mõtetel üldse puhata. Tööpäeva sees ja peale tööpäeva - keegi peale iseenda ei saa  neid mõtteid peatada. Aga hea uudis on see, et  ise saab ja selleks on tehnikad ning nende tehnikate õpetamine on see milles mina saan pisut oma teadmist, mis on tulenud läbi iseneda kogemise, jagada. 
Loe lisaks