Blogi

Filtreeri postitusi

Üks lihtne viis, kuidas organisatsioonis vaimset tervist toetada

Inimese töö ja eraelu on praegu väga põimunud ja seetõttu tuleb ka tööandjatel vaimsele tervisele rohkem tähelepanu pöörata. Pinge on suur nii tippjuhtidel, personalijuhtidel kui ka eesliinitöötajatel. Meie vaimne tervis algab meie endi igapäevastest harjumustest ja suuresti saame seda ise mõjutada. Kõik vanad tõed – magage piisavalt, toituge regulaarselt ja tervislikult, liikuge igapäevaselt – töötavad vaid siis, kui neid selgelt teadvustame. Seega tuleb panustada tugevalt teadlikkuse suurendamisse. Kaasake oma inimesed vaimset tervist väärtustava töökultuuri loomisesse. Annan selleks täna ühe lihtsa soovituse.
Loe lisaks

Ise endaga olemine

Miks ma räägin oma kodulehel rõõmsalt, et mul on tark ja isekas meel? Igalühel meist on vaja olla natuke isekas - selles mõttes, et ei tohi sellles suures sagivas maailmas ja järjest suurenevaid teiste ootusi täites unustada ISEEND. Lihtsad sammud iseenda võimestamiseks ja taastuvaks puhkuseks on tööpäeva sees  on lühikesed mõttepausid. 5-15 minutit keskendumist iseendale ja mõteteta puhkamist. Ehk kui osata olla vahel natuke "mõtetu" on töövõime parem ja loovus laes ning enesetunne hea!
Mõtlen selle all teadlikuks saamist iseendast, oma võimetest, vajadustest, sellest mis rõõmu teeb ja sellest mida on vaja juurde õppida. Mis on minu tugevused ja milles vajan abi. Sest kui Sa üldse isekas ei ole, dikteerib Sinu ümbruskond - kolleegid, pere, ühiskond, aasta ja kellaaeg seda, mida ja millal oma elus teed. Kui isennast tundma õpid ja oskad kasutada oma tugevusi parimal viisil ka teiste heaks. Seejuures iseenda huve mitte tahaplaanile lükates
Loe lisaks