PERSONAALNE JOOGATERAAPIA - KA E-KANALITE VAHENDUSEL.

JOOGATUNNID GRUPPIDELE -
GRUPIS KUNI 10 INIMEST,  hetkel E-JOOGATUNNID. Millal? Küsi järgi!

PERSONAALSED JOOGATUNNID - 
KA E-KANALITE VAHENDUSEL.

VAIKUSE MINUTID - MÕTETE VAIGISTAMINE TEADLIKU KESKENDUMISEGA. OLED HETKES JA EI MURETSE TULEVIKU PÄRAST EGA OLE KINNI MÖÖDUNUS.

TAASTAV PUHKUS  TÖÖPAUSIL TEADLIK MÕTETE VÄLJALÜLITAMINE  ja PUHKUS TÖÖAJAL 15-20 MINUTIT, TAASTAB SINU MEELERAHU, LOOVUSE JA TÖÖVÕIME.

VAIMSE TERVISE TOETAMINE
  • Psühhosotsiaalsete ohutegurite tuvastamine, vaimse tervise riskianalüüs organisatsioonis.
  • Vaimse tervise toetusvõrgustiku väljatöötamine organisatsioonis.
  • Stressi ennetusmeetmete väljatöötamine, koolitus ja arenguprogrammid.
  • Mõteteta (meele rahustamise) juhendatud puhkepausid tööpäeva jooksul 15-30 minutit - ka e-kanalite vahendusel.
  • Vaimse tervise esmaabi.
  • Psühholoogilise esmaabi koolitused.
Personaalne enesejuhtimise juhendamine - vaimne ja füüsiline vorm.  
  • Juhi ja tippspetsialisti terviseedendamine; stressijuhtimisvõtted ja läbipõlemise ennetamine
  • Grupitöötoad tiimide vaimse tervise toetuseks.

Isekas?

Jah. Läbi aegade olen ennast hästi tundnud teisi toetades ja aidates - organisatsioone ja kolleege personalijuhina ning sõpru, lähedasi ja tuttavaid nii praktiliselt kui lihtsalt  olemas olles. Olen tundnud, kas see ikka on piisav ja tahtnud ikka rohkem ja rohkem anda. Anda saab siis, kui on midagi anda. Toetaja on  tõhus, kui ta enda meel on tasakaalus ja ta on endas kohal.  Kui endal on hapnikule ligipääs, saad aidata teistel hingata. Vaid siis, kui enda tass on täidetud, saan teistele juua pakkuda. Minul nüüd iseseisvalt taas on, olles teadlik, et olen iseenda parim versioon.
Täna luba endal olla just see, kes oled.

Miks?

Sest pisut isekas olles olen targem - iseenda ja teiste suhtes. Nii saan maailma paremaks paigaks muuta. Iseeenda meelt tundes ja selle rahustamise võimalusi teades ning osates saan toetada teisi nende enda meele tasakaalustamisel.
Et see meie meel ei vadistaks vahetpidamata - vaja rohkem, veel jõuda, ikka veel pole aega endale...
Kui meele rahustamise võimalused lõpuks leiame, jõuame kõik,  mis oluline tehtud ja oskame sellest ka rõõmu tunda.
Ja ikka oma tassi enne täites!
Töötervishoiust, mis on samuti üks oluline kompetentsivaldkond loe täpsemalt siit: www.dualteam.ee 

Minust veel